Most békésen alszol,
Én pedig gondolkodom.
Hiányom elém rajzol,
Na meg e pár sorom.

Talán álmodsz rólam,
Talán benne sem vagyok.
Hisz az álom józan,
Az sohasem dadog.

Ölemben a papírom,
S papíromon a rímek.
Majd megállapítom:
Rabja volnék a szívnek.

Nézlek, s tollam néma.
Nem fog az éhes papírra.
De legyél Te a téma,
Mit ráírsz majd a sírra.

A feszület és biblia,
Nem barát már többé.
Így válok én hamar,
Komor kő-tömbbé.

De hittem az álmodban,
Hogy abban én álmodok.
De egyedül kiáltottam,
Mint a magányosok.

Nem én vagyok benne,
S nem is leszek soha.
Álmod arany-szennye,
Hozzám túl mostoha.

Streck Dániel

Szerző: Streky.  2012.05.09. 18:13 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://streky.blog.hu/api/trackback/id/tr594498808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása