Megsárgult képet szorítok.
Kicsi vagyok még azon.
Egy hatalmas kézzel vívok.
Húzom, tolom, ütöm, nyalom.

Mély kacagással tüntet,
Rajtam, ártatlan gyermeken.
Szelíden az ölébe ültet,
- Én vagyok a ló, s te
a hercegem.

Suttogja.

Megnyugtat a biztonság,
Mely testéből árad.
Itt nincs piszkosság,
A világ most várhat.

Arcom a mellére rásimul,
Kis kezem a borostáján.
Az arca egyből rápirul,
Szeretet remeg a száján.

Deres haja az arcomhoz ér,
Idős szeme világot látott.
Menekülök, kezével utolér,
Persze ő sohasem ártott.

Játszik, és erős kezével
Úgy félt, mint üveggolyót.
Bárcsak ő is látná szemével,
Ezt a megsárgult, agg fotót.

Bölcs mosolya kísér engem
Csataterek mezején át.
De ekkor a tollat elejtem.
Már nem mossa vér a vénát.

Nincs már, hogy öleljen.
És vigyázzon a gyermekre.
Nem vár már az öledben,
Vágta a hercegre.

Pedig lovagolnék még,
Sok nyugtató jó szaván.
Mintha tűzben égnék,
Úgy hiányzol. Dédapám.

Streck Dániel

Szerző: Streky.  2012.05.07. 20:26 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://streky.blog.hu/api/trackback/id/tr704494827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Daniel Mami 2012.05.07. 20:36:11

Fájdalmas,de mégis mesegyönyörű,érzem és látom ŐT,ahogy olvasom a versedet és valami fájó de édes emlék érinti meg a szívemet:)Köszönöm

Gonoszkaboszorka 2012.05.08. 19:35:36

Boldog az az ember,akinek ilyen emlékei vannak.
süti beállítások módosítása