Ahogyan pupillád fénnyel játszott
Én úgy csodálkoztam mindenedre.
Egy fénykör szemedben látszott,
Hasonlítottál az Istenekre.

Fekete zuhatag volt a bús hajad,
És én éreztem ahogyan hirtelen
Aranyba öltöztet minden szavad,
Mely mindegyike néma s hírtelen.

Te csak feküsztél ott a valódban,
Én meg reád aggattam dolgokat.
Olyat miben még nem csalódtam,
Nevetést, s választ mi bólogat.

Majd így változtál szépen lassan
És lettél kesze kusza szinopszis,
Tábortűz a jeges fagyban,
Meg végtelen fekete Galaxis.

 

Streck Dániel

Szerző: Streky.  2013.05.17. 20:54 Szólj hozzá!

Címkék: vers streky streck dániel ízisz költészet lapra vetett pillanatod

A bejegyzés trackback címe:

https://streky.blog.hu/api/trackback/id/tr785305331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása