Bárcsak már ihatnék,
A Sztüx hűs vizéből.
S utána belehalnék:
Elég volt a létből.

Vérrel írt történet
Lebeg már mögöttem.
Szeretsz egy képet,
Teljes szét-törötten?

Fekete selyem rajtam
Kényelmes, de sötét.
Nem ajándékba kaptam
De élvezem az ölét.

Koromfesték arcomon,
Köteleken eresztenek.
Mert túl a harcokon,
Hisznek az eretnekek.

S egy marék homokkal
Az utamra küldenek.
Összeszorult torokkal
Könnyekben fürdenek.

Furcsa. Én halok meg,
De ez nekik fáj?
Úgy hogy átmenetileg
Elnémul a száj?

Ne sírjatok, itt jó!
Itt szomjat olthatok.
Ahol nem bánt szó,
Végre megnyugodhatok.

 


Streck Dániel

Szerző: Streky.  2013.01.21. 22:37 2 komment

Címkék: vers költészet költő líra elindultam kortárs költészet ízisz streky streck dániel ízisz költészet

A bejegyzés trackback címe:

https://streky.blog.hu/api/trackback/id/tr655033512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gonoszkaboszorka 2013.01.22. 14:38:53

Êrdekes vers...a halálról? egy hívő ember szemêvel. a halott vigasztaló szavai az êlőknek.

Streky. 2013.01.24. 01:29:05

Köszönöm!:)
Megkönnyebbült szavai:)
süti beállítások módosítása