2011. május havában,
Két mentorom figyelt.
Örömében s bánatában,
De a hátán cipelt.

Mind a kettő.

Boszorkám te egyetlen!
Látom ahogy rohansz.
Magastalpú kiscipődben.
Itt-ott felbukkansz.

Te segítettél engem,
És utat is mutattál,
Hogy sorsomat leljem,
Köszönöm, hogy adtál!

Justinus a kabátos,
Jóízű viták Istenről.
Bár stílusunk sajátos,
Mi vitáztunk mindenről.

Szünetben, meg órán,
Kocsmában vagy utcán,
Jajj, drága apókám,
Érveidet, sosem unnám!

Én szeretlek titeket.
Mellettem kell lennetek,
Hogy tartsátok hitemet.
Barátaimmá lettetek.

Ízisz, na meg a líra.
Nem érnek azok semmit.
Barátságból növő csíra,
Na az ér meg bármennyit.

Ígyhát eme versemmel,
Csak köszönetet mondok.
Vezessetek türelemmel,
Tudom. Azzal fogtok.

Köszönök mindent!
Köszönöm Justinus.
Boszorkát, s Istent!
És ismét megtelt,
Egy papirusz!

 

Streck Dániel

Szerző: Streky.  2012.06.07. 01:04 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://streky.blog.hu/api/trackback/id/tr944570553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gonoszkaboszorka 2012.06.07. 06:30:45

Drága Dani! én köszönöm! remélem,hamarosan találkozunk!

Gonoszkaboszorka 2012.06.07. 06:39:18

Megvan Dzsásztinus,csak elhavazódott...én még bírom.hiába,egy banya könnyebben viseli az év végi poklot,mint egy szent. ;-) remélem,ezen nem sértődik meg.

Streky. 2012.06.07. 10:53:11

Már én is megtaláltam! Végre visszaírt!:P:)

Gonoszkaboszorka 2012.06.07. 15:09:02

@strekyke: Megnyitott a Baross söröző,ha jól láttam...;-)

Streky. 2012.06.07. 15:21:32

Na ez egy remek hír!:):p
süti beállítások módosítása