A tegnapi nap folyamán, az Ízisz költészet átlépte a 8000(!) egyéni látogatót! 

Amik történtek: Április 11.-én, itt a Ceglédberceli Dózsa György Művelődési házban megrendezésre került egy író-olvasó találkozó, ahova meghívást kaptam, mint költő. Remek ajánlatot kaptam, egy kiadótól, így remélhetőleg a kötet is hamarosan kapható lesz. A blog 2011. június elején indult, és azóta már majdnem 10 000 látogató nézett be. Ez remek adat ahhoz képest, hogy a reklámoktól mentes, irodalmi témával foglalkozó internetes könyvről beszélünk. Remélem továbbra is velem tartotok, és olvastok engem! 

Streck Dániel; Ízisz költészet

Szerző: Streky.  2012.04.23. 17:44 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://streky.blog.hu/api/trackback/id/tr754468854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gonoszkaboszorka 2012.05.04. 10:36:19

Kedves Dani!

Sajnálom,hogy csak elektronikusan,de gratulálok a ballagásodhoz! Kéz- és lábtörést az érettségihez!

Streky. 2012.05.04. 12:55:51

Hát nagyon szépen köszönöm, már itthon is vagyok, mindössze 40 perces volt. :) Hát igen, hétfőn harcba indulok!:D

Gonoszkaboszorka 2012.05.04. 15:09:16

@strekyke: Az nem volt hosszú. Gondoltam Rátok. Drukkolok a jövő héthez nagyon!!! majd írd meg,hogy sikerült!
süti beállítások módosítása