Szaladunk a fűben,
Te és én.
Pánsíp szól szűzen,
Dalköltemény.

Csalogat egy öreg,
Levélből van.
Alatta selymes kövek,
Reá zuhantam.

S jöttél is velem,
Vagy értem.
Forrón ölelő selyem,
Arcod az égen.

Téged rajzol minden,
Föld s ég,
Makulátlan hű Isten,
Ifjú vénség.

Aranykalászos búza,
Szél simítja,
S az égboltnak blúza,
A napot csitítja.

Felhőszínű gyémánt,
Szemedben ég,
Már érzem a hiányt,
Amiből elég.

Nem kell már rét,
És felhő sem,
Nem akarom másét,
Arcod keresem.

Megtaláltam gyorsan,
Hisz mágnes,
Összekovácsolt sorsban,
A kíváncsiság átles.

Miután megleltem arcod,
Kissé lehiggadva.
Tekinteted rajtam tartod,
Ezzel engem ringatva.

S máris újra szól,
Pánsípnak bűve,
Kitekint a fa alól,
Képzeletem műve.

Alszom...
 
                                                            Streck Dániel
 
Szerző: Streky.  2012.01.09. 20:53 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://streky.blog.hu/api/trackback/id/tr433532542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsásztinusz a kabátos 2012.01.09. 23:58:37

A régi ókori szerelmes versek hangulatát egy kis lovagi reneszánsz tavaszi kergetőzéssel vegyítő fantáziajáték, ütős szimbólum és képáradattal, kedves kamaszos lelkesedéssel ötvözötten. Ez az ember tényleg szerelmes, mert álmában minden egyes sejtje is Őróla álmodik...

Gonoszkaboszorka 2012.01.11. 17:30:28

A szerelemes költeményekhez inkább nem szólok hozzá, és nem kötözködöm. :-)
Jó, hogy vannak, van Múzsád, érzel. :-)
süti beállítások módosítása