Nem hittem hogy megélem,
Mikor könnyből írok.
Eddig örömről meséltem,
De most mégis sírok.

Hát furcsa így rímelni.
Belül majd meghalni,
Kívül pedig színlelni.
Nehéz ezzel csalni.

A kezem szomort írna,
Eszem pedig ellenkezik.
De ő is eddig bírta,
Ma könnyel ügyetlenkedik.

Mily könnyen dől romba
Mi felépült jó soká.
Sírva merülünk álomba,
És változunk jósokká.

Mi tegnap még virágzott,
Mára kietlen síkság.
Egykor szerelem világlott,
Ma könnyek hasítják.

Ködös jövőbe legyintek,
Ahogy kilépek múltamból.
Majd az égboltra tekintek,
És olvasok egy csillagból.

Még mindig szeretlek.
Hát ez a nem titok.
Bár én sosem feledlek,
Életem mégis meginog.

Hát kilépsz az ajtón?
Min egykor berobbantál.
Gyönyörtől könnyfakasztón
Elém toppantál.

Most kilépsz rajta,
s én sírok utánad.

 

Streck Dániel

Szerző: Streky.  2012.11.06. 21:58 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://streky.blog.hu/api/trackback/id/tr874894393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gonoszkaboszorka 2012.11.10. 13:30:00

szia Dani!
bocsánat,hogy ezer éve nem írtam!!!ezer gondom folyton rág...ahogy Ákos írta....és sikeresen elfelejtettem a belépési kódom,hogy hozzá tudjak szólni.
pedig olvasgattalak.
miért e szomorú szép vers?

Streky. 2012.11.11. 21:38:59

Mert volt egy kis baj, ami megoldódott.

Nem baj, örülök, hogy újra itt. Ezer gondodnak pedig rágjál vissza!:D:P
süti beállítások módosítása