Nem az szomorít,
Hogy mérgeznek a napok.
Nem az szomorít.
Csak fáradt vagyok.

Nem az rontja kedvem,
Hogy csak sarat kapok.
Nem az rontja kedvem,
Csak fáradt vagyok.

Nem az gyilkol meg,
Hogy árnyékaim nagyok.
Nem az gyilkol meg.
Csak fáradt vagyok.

De épp az bíztat engem,
Hogy szemem még ragyog.
Épp ez bíztat engem,
Csak fáradt vagyok...

Streck Dániel

Szerző: Streky.  2012.05.06. 17:34 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://streky.blog.hu/api/trackback/id/tr284491790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gonoszkaboszorka 2012.05.07. 14:52:42

Nagyon szép, komor hangulatú vers. Kicsit olyan Adys.A kedvencem jut róla eszembe: Kocsi-út az éjszakában...olyankor jut eszembe,mikor nagyon tele van a hócipőm a világgal, nincs igazi okom a szomorúságra, ugyanakkor egy csomó okom van rá mégis. nagyon tetszik.
süti beállítások módosítása