Talán ez a vége?
Ennyi volt?
A fujtató gége,
Mára holt.

Nem élek nélküled,
Percig sem.
A fekete rémület...
Rohanok sebesen.

A halállal egyenlő,
Vagy több,
Talán véget érdemlő,
Vízcsöpp.

Voltam én.
S nem vagy árnyék.
Létem vén.
Már levegővé válnék.

Kérlek mesélj nekem.. 
 
                                                                      Streck Dániel
 
 
 
Szerző: Streky.  2012.01.05. 21:13 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://streky.blog.hu/api/trackback/id/tr783522881

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsásztinusz a kabátos 2012.01.05. 22:52:16

Egyik legjobb versed, ami nagy élményt jelentett nekem!!! Fantasztikus egységben lüktet gondolat és betű. Olyan ez, mikor a szöveg és gondolat rugalmas, alakfelvevő hálóján átdomborodna dobogó szíved lüktetése.

Gonoszkaboszorka 2012.01.11. 17:28:50

Nagyon tetszik!
Egyszerűnek tűnek, de egyszerűségében, tömörségében bonyolult, és nagyon is sokatmondó. A vízcsöpp után kicsit zavar a pont, én továbbfűzöm magamban, mint egy áthajlást.
süti beállítások módosítása