Mindig is egyfajta bálvány,
Sok helyen törött, de igaz márvány.
Hatalmas és óriás, de néha apró,
Önzetlen és igaz, de sokszor gyarló.

De mégis fényes, követendő minta,
Életutam tollában, a végtelen tinta.
Téged követve, felnőtté válok én,
Kettőnk barátságának, cseppnyi szigetén.

Időtlen hossz utak, vidám vagy bús,
Békével és harrcal, mindkettővel dús.
De együtt járjuk, hidd el nekem,
Hisz öcséd vagyok, sétálj velem.

Tanulva tőled, sőt utánozva téged,
Saját igazad, és erényedet véded.
De tőlem ne védd, hisz belőled tanulok,
A tudatlanság homályában, megvakulok.

Köszönöm hogy láttad, ahogy a világra léptem,
És segítségeddel nevemet, annak falába véstem.
Köszönöm hogy látod majd, haldokló végem,
És segítségeddel elértem, hogy számítson a létem.

De elég volt, tovább nem is dicsérem,
Elég egy utolsó szó: Szeretlek Fivérem!

 

                                                                               Streck Dániel

 

Szerző: Streky.  2011.11.07. 23:19 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://streky.blog.hu/api/trackback/id/tr553362245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Daniel Mami 2011.11.08. 10:22:00

Drága Kincsem!
Csak annyit szeretnék mondani,hogy nagyon büszke vagyok rád!:)
Szeretlek:Anya

Dzsásztinusz a kabátos 2011.11.08. 19:02:01

Strecky!
Ez nagyon szép bizonysága fivéredhez fűződő családias, komoly kötelékeidnek. Bárcsak mindenki így gondolná. Nekem sajnos sem bátyám, sem öcsém nincsen. Nagyon nagy hiánya ez életemnek. Akinek az Úr megadta jókedvűen bőséges és túláradóan szerető szívéből, hogy legyen jó fivére, az köszönje meg, és tekintsen rá ajándékként, példaképként, barátként. Úgy, ahogy megírtad. A gyarlóságokkal együtt történő szeretetteljes elfogadás, az őszinte felnézés szavakkal nyelvünből faragott tiszteletreméltó emlékműve e vers. A negyedik versszak érdekes testvér-kapcsolati tipikus szituációt örökít meg: a bátyó megijed kicsit attól, talán, hogy öcsikéje túlzottan követi, mintázza őt, de mivel ő egyedi akar maradni, senkihez sem hasonló, valamiképp hárítja, magától eltolja, kritizálja ezt a ragaszkodó utánzást. Tetszik az a szeretet, amellyel ez a kényes, ellentmondásos, de érthető szituáció le van írva!

Streky. 2011.11.08. 19:05:35

@Dzsásztinusz a kabátos:
Ez eddig a kedvenc versem.
Azt hiszem, mindig is felnéztem rá, és barátként néztem.
Köszönöm, hogy írtál!

Gonoszkaboszorka 2011.11.08. 20:30:53

hm....nehéz ehhez a vershez hozzászólnom...majd inkább szóban egyszer. addig csatlakozom Dzsásztinuszhoz.

Streky. 2011.11.08. 21:53:27

@Gonoszkaboszorka:
Na, ez nem ér.
Felcsigáztál. Mesélj!:)
süti beállítások módosítása