Kedves olvasók!

Gondoltam kiírok egy szavazást!

Amint látjátok, az oldal új design-t kapott. A bejegyzésben azt szeretném tőletek kérni, hogy kommentben írjátok le, melyik design maradjon. Az előző, vagy ez. Amelyik külső több szavazatot kap, az fog maradni tavaszig! Várom a kommenteket!

Szerző: Streky.  2011.11.06. 14:57 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://streky.blog.hu/api/trackback/id/tr803358392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gonoszkaboszorka 2011.11.06. 16:48:06

Jó ez az új,csak ne moderálj ki folyton. :-) Mérgemben olyan mérgesen írtam, hogy folyton mellényomtam a billenytűket,mikor végre írni tudtam.... :-)

Streky. 2011.11.06. 18:03:59

Sajnos az oldal technikai gondokkal küszködik. Nem én moderállak ki.
süti beállítások módosítása