19-szer láttam én, a hűn burjánzó Tavaszt,
19-szer húzta meg, a természet a ravaszt.
19-szer frissültem én csecsemővé tőle,
De 100-szor akarok még, hallani felőle.

19-szer éreztem, a Nyárnak forró testét,
19-szer töltöttem, csillagok alatt az estét.
19-szer voltam én, örökhűen szabad,
De 100-szor kérlek én, mutasd újra magad.

19-szer hallottam, az aggastyán Ősz szavát,
19-szer láttam én, az ezerszínű őscsodát.
19-szer esett vállamra a haldokló levélhad,
De 100-szor akarom még, hallani a hangodat.

19-szer tapintottam, Télanyónak hóhaját,
19-szer hallottam remegően torz sóhaját.
19-szer sikerült hát, tőlem szomort venned,
De 100-szor akarok még, dideregni benned.

                                                                Streck Dániel
 

Szerző: Streky.  2011.10.06. 19:20 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://streky.blog.hu/api/trackback/id/tr103283427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása