A következő verset szeretném Édesanyámnak ajánlani.

 

Mint játszó nagyvad, ki vadat űz,
Úgy vagy te védelmező, ősi tűz.
Mint óvó sasmadár, ki szárnya alá vesz,
Én vagyok a gyümölcs, s Te, ki permetez.

Életem első lépése, melyben nem volt senki,
Mikor elestem, rohantál magadhoz venni..
S te mondtad először, állj fel gyermek,
Ha nem teszed, az életben is elvernek.

Te voltál az, ki sírt első versemen,
Ki látta a szeretetet gyermeki szememben.
És te voltál az, ki álltál mellettem,
Ha életem nehezétől, őszintén szenvedtem.

Te vagy Anyu, ki nyújtod kezedet,
S elfordítod fejed, ne lássam szemedet.
De ha sírsz tudom, hisz Te vagyok én,
Én vagyok neked, a legszebb költemény.

Örökös támasz, nélküled nem lennék semmi,
Nélküled nem sikerülne, felfelé menni.
Köszönöm hogy vagy, köszönöm hogy lehetsz,
Köszönöm Anyu, hogy őszintén szeretsz..

Fiad vagyok mint csillag, mi odafent ragyog,
Anyu, én nem más, mint lelked gyümölcse vagyok.

 

                                                                        Streck Dániel

Szerző: Streky.  2011.09.21. 00:09 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://streky.blog.hu/api/trackback/id/tr63242407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Daniel Mami 2011.09.21. 08:22:15

Mit is mondhatnék én erre?Talán csak ennyit:Köszönöm!:)Anya
süti beállítások módosítása