Ha nem kellek, könyörgöm űzz el!
Esetleg tisztíts fénnyel, pusztíts tűzzel.
De foglalkozz velem, szólj értem,
Kérlek kopogtasd meg, kőkemény vértem.

Kopogj, ne add fel, ott vagyok még,
Nem fog rajtam a rozsda, messze a vég.
Hullni fog, a tonnanehéz páncél,
Legyen az vas, vagy keményebb acél..

Birtokodban lévő őserő, a lakat kulcsa,
Csak Te menthetsz meg, bármily furcsa..
Pont te, ki tűzzel pusztítasz,
S te, ki a csendben is ordítasz.

De tudom már, ez az, a szerelem,
Vaspáncélban is könyörgök: KEGYELEM!
Nincs pajzs, nincs ellene védelem,
Mégsem a legerősebb érzés a félelem.

Valami más, mely versbe nem írható,
Mely nem nevethető, s nem is sírható.
Valami más, mely nem ebből a világból ered,
Mosolyra nyitja szád, és könnyre kényszeríti szemed.


Te megtetted azt, amit könyörögve kértem,
Léptél, néztél, s lehullott a vértem.

                                               

                                                                                          Streck Dániel

                      

Szerző: Streky.  2011.09.20. 16:03 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://streky.blog.hu/api/trackback/id/tr853241117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása