Te vagy nekem a szó,
A tengeren ringatózó, ősi vashajó.
 

Te vagy nekem a hang,
A templomban búgó, zord nagyharang.
 

Te vagy nekem a múzsa,
A kertemben nyíló, őszi vadrózsa.
 

Te vagy nekem a robbanás,
A testemben lévő, összes dobbanás.
 

Te vagy nekem a levegő,
Az ezrek által óhajtott, érzéki szerető.
 

S te vagy nekem a fény,
A megíratlan, csodás költemény...
 
                                                                   Streck Dániel

Szerző: Streky.  2011.09.13. 21:11 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://streky.blog.hu/api/trackback/id/tr993225338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása